Reklamační podvod HAIER robotický vysavač
Přidáno: 29. 12. 2019 10:52:30 Počet shlédnutí: 2501
29 Prosinec 2019
Reklamační podvod HAIER robotický vysavač. Zákazník reklamoval po několika měsících vysavač z důvodu nefunkční WiFi a výkonu vysavače apod. Vysavače HAIER jsou absolutně neporuchové, pokud se před prodejem zahořují na zátěžovém testu jako většina výrobků u nás, neevidujeme krom tohoto kusu žádnou reklamaci a to na všechny výrobky HAIER!
Reklamační podvod HAIER robotický vysavač
Reklamační podvod HAIER robotický vysavač. Zákazník reklamoval po několika měsících vysavač z důvodu nefunkční WiFi a výkonu vysavače apod. Vysavače HAIER jsou absolutně neporuchové, pokud se před prodejem zahořují na zátěžovém testu jako většina výrobků u nás, neevidujeme krom tohoto kusu žádnou reklamaci a to na všechny výrobky HAIER!
Zákazník uvedl, že zboží řádně užíval a to i v souladu s OP a RŘ (reklamační řád a obchodní podmínky), mechanicky jej nepoškodil, čistil cituji "po každém vysávání". Vysavač přivezl do servisu osobně a fotografie technik pořídil za jeho přítomnosti, což stvrdil svým podpisem do předávacího protokolu. Při otázce technika, že vysavač má plnou popelnici a to tak, že i sací přívod je ucpaný nečistotou, odpověděl, že to je další problém s vysavačem. Vysavač údajně jen zkoušel před tím než jej přivezl do servisu a že vysavač provádí úklid pouze v jedné místnosti a naplní celou popelnici tak, až se ucpe přívod sání. Na otázku proč vysavač nese známky po pádech a jiném mechanickém poškození, tvrdil že při úklidu několikrát spadl ze schodů a to chce také reklamovat. Po několika dalších pohádkách, se už nešlo smát ale technik kroutil pouze hlavou nad tím, jak nesmyslně a jasně lživě zákazník reaguje. Samozřejmě požadoval zpět celou kupní cenu. Fotografie jasně dokládají, jak se ke zboží choval a komentovat to, že se popelnice naplní při vysávání jedné malé místnosti je nesmysl, pokud doma nemáte nehorázný bordel za 24 hodin, poněvadž uváděl, že vysavač provádí úklid denně. Zákazník také zapoměl na drobnost, že objekt je i vnitřně střežen kamerovým systémem, který nahrává i zvuk. Jelikož jeho chování při reklamačním řízení ale i nyní po 4 měsících v komentářích i přesto, že byl upozorněný na protiprávnost svého jednání, nadále pokračuje v lživém osočování obchodu, bylo rozhodnuto věc předat smluvní AK k podání žalob a tr. oznámení pro podvod a vydírání. Zákazník totiž jasně deklaroval, že pokud mu nebudou vráceny peníze za vysavač, který zcela jasně zničil, bude se mstít na internetu apod. negativní recenzí atd. To, že se vydává za právníka mu asi také uniklo nebo si tuto lež již nepamatuje. Paradoxem je, že vysavač i po tak destruktivním zacházení funguje 100%, stačilo vyprázdnit popelnici a otřít senzory pádů od nečistot. Vysvač byl testovaný kompletně na vše, včetně příjmu WiFi ( viz. fotografie aktivního WiFi připojení) a funkčnost spojení s appk. Pokud se tedy stejně chováte ke svému zboží od nás, nereklamujte ho, jelikož toto se nereklamuje! Upozorňujeme dotyčného zákazníka, že denně nám vzniká škoda a je v jeho zájmu aby věc řešil, jelikož již nyní nám vznikla prokazatelně nemalá škoda, která denně narůstá. Také to, že věc je řádně a spíše nad rámec zdokumentovaná, foto, video z přijmu i prodeje výrobku, video z testu výrobku při reklamaci, emailová komunikace atd. Úsměvné je, že tvrdí jakoby mu obchod něco vnutil a on chudáček nemohl nic dělat než si věc nechat. I malé děcko se tomu musí smát, jelikož dnes je zákazník chráněn zákonem na vše a vrátit může cokoliv v jakémkoliv stavu a obchod s tím nic nenadělá! Měl by také věnovat čas tomu, aby se své lži naučil nazpaměť a neustále sám sebe neusvědčoval z podvodu a lží. Při psaní jsem nemusela složitě něco dohledávat apod. jelikož pravdu se učit nemusíte, tu si pamatujete automaticky!